niedziela, 7 grudnia 2014

Zdrowe śniadanie!


Napisane przez Wiktorię

Mój dzisiejszy wybór na śniadanie to... Owoce!
Oto mój autorski przepis!

Składniki na 2 porcje:
• maślanka
• banan
• kiwi
• granat
• musli
Przygotowanie:
Banan obrałam ze skorki i pokroiłam w plastry, to samo zrobiłam z kiwi. Granat przekroiłam i "wydłubałam" z niego pestki. Do szklanki wsypałam łyżkę musli, następnie maślanka, później położyłam banan, również zalałam maślanką, kiwi, maślanka, musli, maślanka, granat, maślanka. W ten sposób przygotowałam dwie szklanki takiego pysznego śniadanka.
Maślankę można oczywiście zastąpić jogurtem naturalnym, lecz wybrałam ją, bo ma więcej dobrych bakterii i jest mniej przetworzona chemicznie. Przepis oczywiście można modyfikować według upodobań i tego co mamy akurat pod ręką, zdrowe odżywianie jest naprawdę łatwe i przyjemne, wiec zachęcam wszystkich! Wpływa ono korzystne na nasze samopoczucie! Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz