czwartek, 11 grudnia 2014

Motywacja !!

Ten post jest po to, aby Ci pomoc. Jak juz wczesniej czytałaś jestem leniuchem. Bardzo trudno jest mi sie zmotywować do regularnych ćwiczeń. Jeżeli masz taki sam problem jak ja, zapraszam do śledzenia moich postów.
 Od zawsze chciałam lepiej wyglądać, nigdy nie miałam wymarzonego ciała. Od września tego roku staram sie poprawić zarówno swoj wygląd, sprawność fizyczna, jak i samopoczucie. Uwierz, dieta nie musi być karą, jeżeli tylko zmienisz swoje nastawienie do niej. Pierwsza i najważniejsza rzeczą są Twoje chęci do zmiany na lepsze ! Jeżeli chcesz coś zmienić w swoim życiu, masz dosyć zbędnych kilogramów i chcesz zawalczyć o idealna figurę - zostań, poczytaj nasze motywacje i porady.
  Pamiętaj! Nie jestes sama. 😊 Zaproś do "walki" swoją przyjaciółkę, siostrę, mame, kogokolwiek. Motywujcie sie nawzajem! 
Może dopiero niedawno zaczęłaś pragnąc zmiany sylwetki, ale brak Ci motywacji i pomocy? Nic sie nie martw! Po prostu to zrób 😊
A moze od dawien dawna śledzisz wpisy i motywacje  Ewy Chodakowskiej czy Anny Lewandowskiej, tak jak ja, ale mimo wszystko wmawiasz sobie, ze nie dasz rady! Nieprawda !!!!! Dasz rade!! Ten blog został stworzony rownież po to, zeby byc motywowanym przez zwykle nastolatki, które rownież nie maja wymarzonych sylwetek. Po sobie wiem, ze nie jest łatwo zacząć, ale im dłużej zwlekasz, tym naprawde nie bedzie łatwiej !!! Odpowiedz sobie na pytanie: Ile razy zaczynalaś dzietę "od jutra"? Ja nawet nie jestem w stanie policzyć. 
Od kiedy staram sie żyć zdrowo i widze postępy, już nieco łatwiej jest mi motywować innych! Ale prawda jest taka, że sama również potrzebuje motywacji! I Wlasnie Ty możesz mi w tym pomoc! Nie wiesz jak?? Włącz sie do naszej "walki", korzystaj z naszych porad, przepisów i ćwiczeń, które już niedługo bedą się pojawiać coraz częściej. Widząc , że ktoś potrzebuje mojej pomocy, łatwiej mi sie bedzie wziąć w garść i starać sie dla Ciebie. Postaram sie zrobić wszystko co w mojej mocy, zeby zdrowy tryb życia był dla Ciebie jak najprzyjemniejszy.Jutro dodam cos na temat:" Od czego najlepiej zacząć ?"
 Zobaczysz! To nie takie trudne potrzebuje po prostu porządnego "kopa motywacji". Od dzisiaj Twoje motto to JUST DO IT 😊😊💪💪

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz